Procedura postępowania w przypadku zmiany planu lub skrócenia zajęć szkolnych
- Drukuj"/> artykuł: Procedura postępowania w przypadku zmiany planu lub skrócenia zajęć szkolnych"/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: Procedura postępowania w przypadku zmiany planu lub skrócenia zajęć szkolnych"/>
Procedura postępowania w przypadku zmiany planu lub skrócenia zajęć szkolnych
- Jeśli zmiana lub skrócenie zajęć da się przewidzieć, wówczas dyrektor szkoły umieszcza z wyprzedzeniem stosowną informację w Zeszycie zastępstw albo w Zeszycie zarządzeń, informacji i komunikatów, a wychowawca klasy lub nauczyciel wskazany przez dyrektora ma obowiązek powiadomić uczniów o zmianach.
- Jeśli zmiana planu lub skrócenie zajęć jest nagłe, wówczas rodzice (prawni opiekunowie) powiadomieni są telefonicznie o zaistniałej sytuacji. Powiadamia wychowawca klasy (nauczyciel, który miał ostatnią lekcję) lub sekretariat szkoły na wniosek wychowawcy (nauczyciela) albo dyrektora.
- Uczniowie dowożeni autobusem szkolnym oraz ci, którym rodzice (prawni opiekunowie) nie mogą zapewnić opieki oczekują na dowóz lub na zakończenie zajęć zgodnie z palem pod opieką nauczyciela w świetlicy szkolnej lub nauczyciela wskazanego przez dyrektora.
Procedurę przyjęto Uchwałą Rady Pedagogicznej w dniu 28 kwietnia 2009r.
Załączniki
Brak załącznikówMetryczka
Wytworzono: | 2013-07-20 00:00 | przez: Admin |
---|---|---|
Opublikowano: | 2013-07-20 00:00 | przez: Admin |
Podmiot udostępniający: | Szkoła Podstawowa im. Jana Kasińskiego | |
Odwiedziny: | 406 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.